La web ‘fantàstica’ del Barça

Llegeixo a l’Avui que amb el trofeig Joan Gamper es donarà el tret de sortida a Ràdio Barça, amb retransmissions dels partits en català, castellà i anglès. Encuriosit he entrat a la web del club dels “4 fantàstics” i efectivament hi ha aquesta notícia que parla obertament sobre aquesta novetat. Em sobta però que a les instruccions per poder escoltar el partit per Internet especifiquin textualment que “un cop s’accedeixi s’obrirà un reproductor (Windows Media) (…)”. Caram. Seguint el meu periple per la web he clicat a la web Barça TV i em surten, arran del meu doble intent sense èxit, aquestes dues ‘fantàstiques’ pantalles on em diuen que no soporta ni Mac ni Linux, només Windows.

fcb.jpg

Tenint en compte que ja vaig quedar una mica perplexe fa uns mesos amb l’avís legal de la web i la “propietat dels seus hiperenllaços”, no em sorprén ara que es preocupin de donar servei només a una única plataforma propietària i tinguin un model tan tancat. Sinó que no hi hagi cap notícia al respecte ni cap queixa formal més enllà de les iniciatives individuals.

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “La web ‘fantàstica’ del Barça

  1. Roi

    Una vegada més, els que tenim mac a jodre-se.com

Deixa un comentari

